Թրեյնինգը նախատեսված է բոլորի համար, ովքեր դեռևս չեն կողմնորոշվել կյանքում իրենց առաքելության ընտրության հարցում, ինչպես նաև նրանց համար, ում չի գոհացնում աշխատանքը, զբաղվածության ոլորտը, ովքեր խճճվել են կյանքի դժվարին ճանապարհի հանկարծահաս փոփոխությունների խաչմերուկում և մտածում են՝ ինչ ճանապարհ ընտրեն։
Թրեյնինգը կառուցված է այնպես, որ հոգևոր հնագույն արժեքներն ու պրակտիկաները միահյուսվեն ժամանակակից գիտական և հոգեբանական մոտեցումների հետ։
Թրեյնինգը բաղկացած է 4 բլոկից։
- Առաջին բլոկի ընթացքում մասնակիցները իմանում են, թե ինչ է ինքնիրացումը, ինչպիսին է դրա կարևորությունը մեր կյանքում, և ինչ կարող է այն մեզ տալ։
- Երկրորդ բլոկի ընթացքում մասնակիցները ուսումնասիրում են հնագույն հոգևոր և ժամանակակից գիտական մոտեցումները` իրենց կյանքի առաքելությունը բացահայտելու համար։
- Երրորդ բլոկի ընթացքում մասնակիցները ծանոթանում են այն բոլոր խոչընդոտներին, որոնք կարող են լինել ինքնիրացման ճանապարհին։
- Չորրորդ բլոկի ընթացքում մասնակիցները տեղեկանում են այն բազում առավելություններին, որոնք ինքնիրացման ճանապարհի հանգրվանն են։
Ի՞ՆՉ Է ԻՆՔՆԻՐԱՑՈՒՄԸ
- Ինքնիրացմանը նվիրված դաոսական հնագույն տեքստեր, ներքին ուսուցչի գաղափարը և նպատակները:
- Ներքին ուսուցչի ազդեցությունը մեր կյանքի վրա:
- Իքնիրացման մասին ժամանակակից գիտական հայեցակետերը․ Մասլոուի բուրգը:
ԳՏԻ՛Ր ՔՈ ՃԱՆԱՊԱՐՀԸ
- Սեփական կյանքի դիտարկումը․ ո՞ր զբաղմունքն է մեզ դուր եկել, իսկ ո՞րը՝ ոչ։
- «Մտածողության 6 գլխարկներ» տեխնիկայի օգտագործումը մեր աշխատավայրի վերլուծության համար:
- Մեդիտացիան որպես առաքելությունը բացահայտելու միջոց:
ԽՈՉԸՆԴՈՏՆԵՐ ԻՆՔՆԻՐԱՑՄԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻՆ
- Բացասական զգացմունքները և դրանց աղբյուրները: Վախ: Վախի պատճառները։ Իրական և երևակայական վախ: Վախի հետ աշխատանքի հեղինակային մեթոդիկա:
- Ինչպե՞ս է արգելափակվում կյանքի էներգիան, երբ կատարում ես չսիրած աշխատանք:
- Դինամիկ մեդիտացիա․ արգելափակված էներգիան ուղղորդում եմ դեպի պիտանի հուն։
- Ի՞նչ է վարքային մոդելը․ խոչընդոտների առկայության դեպքում վարքային մոդելի ուսումնասիրության համար հատուկ պրակտիկա:
ՍԻՐԵԼԻ ԳՈՐԾ
- Սիրելի գործով զբաղվելու առավելությունները․ ի՞նչ կարող է մեզ տալ ոգեշնչումը։
- Մեր նավը գնում է դեպի նպատակ. դրական զգացմունքները որպես շարժիչ։
- Ե՞րբ սկսել։ Ժամանակի ճիշտ պահի ընտրություն։
- Ինչո՞ւ է սիրելի գործը բերում բարօրություն։
- Ի՞նչ էին ասում նախնիները սիրված գործի և առաքելության մասին։
ԹՐԵՅՆԻՆԳԻՑ ՀԵՏՈ ՄԱՍՆԱԿԻՑՆԵՐԸ ԿԻՄԱՆԱՆ՝
- Ինչո՞ւ է ինքնիրացումը շատ կարևոր:
- Ի՞նչ առավելություններ ունի անձը, որ գտել է իր կոչումը:
- Ի՞նչ քայլեր ձեռնարկել ինքնիրացման ճանապարհին:
- Ինչպիսի՞ խոչընդոտներ կարող են հադիպել և ինչպես դրանք հաղթահարել:
Յուրաքանչյուր մասնակցի տրամադրվում է «Ինքնիրացում կամ սրտի ճանապարհ» գիրքը էլեկտրոնային տարբերակով, ռուսերեն կամ անգլերեն լեզուներով։
Թրեյնինգը վարող՝ բժիշկ, հոգեբույժ-հոգեթերապևտ Արթուր Մխիթարյան:
Ընդհանուր տևողությունը` 14 ժամ։ 4 պարապմունք, յուրաքանչյուրը` 3,5 ժամ։ Շաբաթական` 2 հանդիպում։
Հանդիպման ձևաչափը՝ օնլայն:
Հանդիպման ավարտին տրվում է երկլեզու վկայական (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն լեզուները՝ ըստ ցանկության)։
Թրեյնինգը երկու լեզվով է՝ հայերեն և ռուսերեն: Յուրաքանչյուր խմբում՝ առավելագույնը 22 մասնակից։
Հայալեզու խմբում գրանցվելու համար անցեք հետևյալ հղումով՝ https://forms.gle/uNa7XLnjGJXLobn99
Ռուսալեզու խմբում գրանցվելու համար անցեք հետևյալ հղումով՝ https://forms.gle/pDrHiSkrjB8kW9A2A
Մանրամասների և այլ տեղեկությունների համար կարող եք գրել մեր էջին կամ զանգել՝ 010 58 18 14, 077 58 18 14, 096 58 18 14
Հոգեբանական առաջին օգնություն թրեյնինգը կանցկացվի ռուսերեն լեզվով
մեր հայրենակից, բժիշկ, հոգեթերապևտ, Էրիքսոնյան հիպնոսի և վարքաբանական թերապիայի մասնագետ Արթուր Մխիթարյանը Հայաստանում է և իրեն հատուկ պատրաստակամությամբ, Հայաստանի հոգեբանների համար, արդեն առկա ֆորմատով կանցկացնի վարպետության դաս «Հիպնոսի կիրառումը հոգեթերապիայում» թեմայով։
Թրեյնինգի նպատակն է աջակցել համընդհանուր ներառական կրթության ոլորտում աշխատող հոգեբաններին՝ ձեռք բերելու և զարգացնելու իրենց աշխատանքի կազմակերպման, կատարման և արդյունավետ իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ
Դեռահասների ծնողներին սիրով առաջարկում ենք մասնակցել ծնողավարության սեմինարին
Թրեյնինգի ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն կունենան ձեռք բերել ինքնաընկալման, ինքնակառավարման և արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ:
Թրեյնինգը բազմաթիվ անգամ ապացուցել է իր օգտակարությունը դպրոցում աշխատող հոգեբանների համար, ովքեր վերապատրաստվել են և արդյունավետ իրականացնում են իրենց գործունեությունը դպրոցներում:
«ԻՆՔՆԱՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՈՒՄ» թրեյնինգի նպատակն է միջանձնային հարաբերություններում ինքնավստահ վարքի կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:
Հոգեդրաման հոգեթերապիայի և հոգեբանական խորհրդատվության մեթոդ է, որի հիմնական սկզբունքն է խաղարկել իրական կամ երևակայական կյանքի իրադարձություններ՝ “այստեղ և հիմա”:
Յուրաքանչյուր կազմակերպություն ունի ուրույն բնութագրիչներ, կարիքներ և խնդիրներ: Մենք առաջարկում ենք կազմակերպության առանձնահատուկ հայցի և առաջադրված խնդիրների հիման վրա կառուցած թրեյնինգների անհատական ծրագրի փաթեթի կազմում:
Թրեյնինգի նպատակն է օգնել սկսնակ կամ երկար ժամանակ մասնագիտությունը չուսումնասիրած անձանց` զարգացնել և հարստացնել մասնագիտական հմտությունները, ծանոթացնել ժամանակակից խաղերին, վարժություներին նպաստել դրանց գործնականում կիրառելու կարողության զարգացմանը:
Թրեյնինգի ընթացքում մասնակիցները կհմտանան հաղորդակցման միջոցների արդյունավետ կիրառման, ծանոթություն հաստատելու, ինքնաներկայացման, ելույթ ունենալու, վստահություն և համակրանք շահելու, հոգետեխնիկաների կիրառման, համոզելու, հոգեբանական ներազդման միջոցների կիրառման, հաղորդակցման ընթացքում նոր հնարավորությունների բացահայտման, հարաբերություններում պրոբլեմային իրավիճակների վերլուծության և հաղթահարման հարցերում:
"Տրամադրության խանգարումներ. հոգեբանական ասպեկտ" սեմինարի ընթացքում կներկայացվեն տրամադրության (աֆեկտիվ) խանգարումների տեսակները, այն դեպքերը, երբ տվյալ հոգեվիճակը վատթարացնում է կյանքի որակը և մեծացնում սուիցիդալ ռիսկը:
Թրեյնինգը նախատեսված է բոլոր նրանց համար, ովքեր ուզում են պահպանել իրենց հոգեբանական և ֆիզիկական առողջությունը և աշխատունակությունը կյանքի դժվար պայմաններում: Թրեյնինգի արդյունքում մասնակիցները կտիրապետեն ներքին վիճակի հավասարակշռության վերականգնման մեթոդներին և կբացահայտեն կենսագործունեության տարբեր պայմաններում սեփական անձի պոտենցիալ հնարավորությունները:
Մասնակիցները կուսումնասիրեն կոնֆլիկտի առաջացման, զարգացման գործոնները, կվերլուծեն կոնֆլիկտային իրավիճակները, որի արդյունքում կկատարվի կոնֆլիկտային իրավիճակում արդյունավետ վարքի մոդելավորում, կուսումնասիրեն այն անձնային գործոնները, որոնք նպաստում են կոնֆլիկտների առաջացմանը կամ հաղթահարմանը, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կուսումնասիրեն սեփական անձի և վարքի առանձնահատկությունները, հոգեբանական խաղերի ու վարժանքների միջոցով ձեռք կբերեն կոնֆլիկտների կառավարման փորձ:
Թրեյնինգը բաղկացած է թե՛ տեսական, թե՛ գործնական մասերից: Թրեյնինգի ընթացքում` դասախոսություն, դեպքերի քննարկում, վերլուծում, լուծման տարբերակների քննարկում, մեթոդական գրականության տրամադրում: