Խոսքի զարգացման հապաղում (տեսանյութ)
Որո՞նք են խոսքի զարգացման հապաղման պատճառները
Ներկայացնում է լոգոպեդ Լիաննա Ղազարյանը՝ անդրադառնալով նաև խոսքի բնականոն զարգացման առանձնահատկություններին։
Որո՞նք են խոսքի զարգացման հապաղման պատճառները
Ներկայացնում է լոգոպեդ Լիաննա Ղազարյանը՝ անդրադառնալով նաև խոսքի բնականոն զարգացման առանձնահատկություններին։
Դասընթացի նպատակն է աջակցել ներառական կրթություն իրականացնող դպրոցների հոգեբաններին՝ ձեռք բերելու և զարգացնելու իրենց աշխատանքի կազմակերպման, կատարման և արդյունավետ իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ:
Հոդվածի հեղինակն է կլինիկական հոգեբան Նարինե Պապյանը։
Վեբինար «Ինչպես հաղորդակցվել թշնամու կրակից փրկվածների հետ» թեմայով։
Վեբինարը վարում է հոգեբան Հասմիկ Հարությունյանը:
Հանրային լրագրության ակումբը (ՀԼԱ) կազմակերպել էր վեբնար “Մանիպուլյացիա՝ անձի վրա քողարկված ազդեցություն. ինչպե՞ս ճանաչել ու պաշտպանվել” թեմայով։ Թեման ներկայացնում է հոգեբան Մարիա Թևոսյանը։
Ինչո՞ւ է պետք երեխային լսել 2 անգամ ավելի շատ, քան խոսել և լուծել նրա խնդիրները;
Կարո՞ղ ենք մենք կառավարել ինքներս մեզ այնպես, որ նվազագույն կորուստներով կամ առանց կորուստների հաղթահարենք այս իրավիճակը: Ու՞մ ձեռքին է լուծումների բանալին:
Համաճարակի ազդեցությունը երեխաների ներաշխարհի վրա. Զրույց հոգեբան Մարիա Թևոսյանի հետ
Արտ-թերապևտիկ մեր բազմամյա աշխատանքներից ելնելով՝ առաջարկում ենք պրոյեկտիվ նկարի մի մեթոդիկա, որը ինտեգրատիվ մոտեցման մի փորձ է։
Արտ– թերապևտիկ խմբերի հետ մեր աշխատանքները հնարավորություն են տալիս տեսնելու մեթոդի հեռանկարները, հարուստ նյութ և նոր գաղափարներ են տալիս քննարկումների համար։